nöjd!

Idag har jag varit duktig och pluggat på hela dagen. Efter att ha fått ner allt material jag behöver från böckerna så tänkte jag att nu får det vara nog med plugg idag, mina ögon är helt slut, men slutade med att jag ville skriva ner loggboken från bilden och draman denna vecka så jag inte skulle glömma bort det och efter att jag gjort det och endå var igång med skrivandet så tänkte jag, men jag börjar på första punkten på bilduppgiften endå och vips så ha man skrivit en halv sida, så där nöjer jag mig idag och känner mig super duktig, kanske kanske kanske att jag klarar mitt mål, det känns bra att ha mål för då man ska vara klar med en uppgift. =)
Men nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv, får försöka att skriva lite till på uppgiften imorgon. :)

Godnatt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0