Myssöndag och brödbak

Halloj! =)

Idag har dagen varit lugn, har varit på gåbingo med mamma och pappa och sedan har jag haft lite mys söndag framför en bra serie och lite godis att piggna till mig med. Jag har också bakat bröd idag, provade att göra morotsfrallor som var ett recept jag hittade på min vän Nitas blogg. Klicka här för att se recept: Nitas morotsfrallor
De blev jätte goda så tack så mycket för tipset, lite nyttigt och hembakat bröd skadar aldrig. ;)
 
Nu har jag precis kommit in från en promenad med Anna. Igår var vi duktiga och gick två prommisar och idag tog vi en eftersom jag gick gåbingon på morgonen, men det är skönt att ha någon att gå med och det är verkligen skönt att jag kommit ut igen nu då jag är hemma.
Har lite ont i magen så nu resten av kvällen bli det lugnt framför tv och film. :)
 Där är några av resultatet jag fick. =)

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Vad roligt att du testade receptet! :D
Åh, saknar gåbingo. :(

Svar: Ja hittade ett liknande som jag skulle prova först som stog på mitt havregrynspaket men glömde skriva av/ fota de innan jag for så då tänkte jag att då prova jag ditt recept. :DJa lite härligt endå, fast ha blivit mycket sämre än vad de var då man va liten och typ ALLA var där men mamma vann iaf 50 kr på ica. ;D HAHA
Elin Andersson

2012-10-21 @ 20:55:37
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0