MORSNING!

Godmorgon!
Var tänkt att jag skulle på fest igårkväll men blev istället en lugn kväll i soffan med lite gotta och x-factor, rätt skönt att bara ta det lugnt också.
Nådde mitt mål igår och blev klar med uppgiften, känns jätte bra så nu ska bara mamma få läsa igenom den innan jag skickar in den.
 
Blev typ as rädd igår att jag skulle tappa mina oinlämnade uppgifter då datorn plötsligt kände för att få lite bluescreen.. Som tur var så försvann inget men förstår inte varför det blev så för ha aldrig hänt förut.
Efter det var den skit konstig ett tag, men jag har ingen virus iaf så det är ju tur det men måste skynda mig lämna in min uppgift ifall det skulle hända något mer.
 
Vad händer för er idag? :)

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Förut var jag noga och la upp dokumentet med uppgiften i ett mail så fort jag hade skrive klart för dagen, ifall något skulle hända men har varit väldigt lat på den fronten just nu.. Tänk att förlora allt nu då jag skriver 4st uppgifter samtidigt och har bara en vecka på mig med dem. :o

Svar: ja fyfan, då skulle man ju seriöst grina.. ursh :O
Elin Andersson

2012-10-20 @ 13:03:56
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0