kul..

Roliga grannar man ha som festar med full volym på musiken fortfarande! Jag trodde typ att de skulle ut så de skulle dempa sig vid 10-11 men snarare så att de bli värre, dörren öppnas och stängs och musiken höjs och det skriker folk i trapphuset.. Jag ska typ sova snart så jag orkar upp tidigt imorn och skriva på uppgiften men hur lätt kommer det att bli då de ska festa massa.
Jag tänkte på en sak, min granne som klagat på mig då jag sovit, undra om han är här nu och isåfall, klagar han på någon som som sover så undra jag om han klagar på de som lever om en massa nu. :O
 
aja få väl se om jag kan sova eller om de hinner lugna sig kanske,  godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Var fest hos mina grannar också, hördes inge musik eller nått men de levde om i trapphuset. :(

Svar: Så himla drygt, men som tur var så dempade de sig precis när jag skulle sova typ så de va ju skönt. Men även om de är helg så kan man ju iaf vara lite tystare när de gå mot senare tider när man bor i lägenhet tycker jag.. annat om man bor i hus eller fetsar i lokal då kan man leva om mer. :P
Elin Andersson

2012-10-14 @ 12:44:24
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0