Gårdagens partaj

Igår morse såg jag ut som en neger då jag smetat på mig en choklad ansiktsmask, den luktade väldigt gott iaf och sen var den ganska skön, de flesta masker brukar torka in i huden och bli obekväma tycker jag, men det gjorde inte den.
Drog ner på stan och handlade lite på systemet som jag senare under kvällen märkte var onödigt, hade massa små slattar kvar av lite olika saker men trodde inte att det var så mycket som det var, sedan bjöds det ju på en hel del dooleys shotar så jag behövde typ inte mina cidrar jag köpt, känns ju lite onödigt men det kan man inte veta i förväg.
 
Efter jag varit på systemet så hängde Ingela med mig hem där vi kollade lite i böckerna till en uppgift och försökte hitta lite bra saker, sedan blev det fix och taccolagning. Vi provade även fullkorns tortillabröd och det var faktiskt gott så då kände man sig lite nyttigare när man åt sånt bröd till. =)
Eftersom det började regna tog vi en taxi bort till Malin och Christoffer, ganska skönt och slippa gå också eftersom vi inte riktigt visste vart vi skulle. Väl där blev det föris och massa trevligt. =)
 
Senare begav vi oss ner på stan och in på Allstar där Björn Rosenström skulle sjunga/spela, det var proppat med folk där och ca 10 min innan han ska komma in på scenen så går brandlarmet så ALLA måste ut, visade sig vara falskalarm så var väl säkert någon dum jävel som rökte inomus eller något.
Men ni kan ju tänka er att det tog ett tag innan alla kom ut, just för att det endast var 3 vakter som sprang och sa att det var brandlarm, de kunde inte ropa ut något i högtalarna för de flesta verkade tro att de där tjutet hörde till någon låt. Jag själv trodde det också till en början tills man märkte att det inte var någon låt igång längre och alla började snacka om brandlarm.
In kom vi iaf igen och fick stå i trängseln och kastas åt alla håll och kanter, varmt var det så var typ ingen luft där inne men vi hade väldigt kul endå.
Lyckades plocka med mig en liten autograf hem och ett kort på Rosenström. =)
 
Hahah juste,  när vi skulle gå in så var ingela aldeles bakom mig så jag sträcker bak min hand och försöker ta tag i hennes så vi inte skulle tappa bort varann bland allt folk, visa sig att ingela hamnat en bit bakom och jag ta tag i någon annan hand istället, tur man inte var nykter för då hade det varit lite skämmigt. xD
Hittade en 50-lapp på backen också som fick gå till min bussresa hem, alltid najs och hitta pengar. Dock så tog bussen en annan väg än jag är van så jag tänkte fel och for förbi min busshållplats där jag skulle av, som tur var så skulle bussen upp mot sjukhuset, annars kan de blivit en lång sträcka. :o
 
Aja kvällen var rolig iaf!!! Nu sitter jag och trycker i mig taccos till frukost, föredrar ju mer gröt/yogurt frukost men det funkade ju, så onödigt och slänga sakerna och orkade inte ta de till middag. :P
Är jätte trött så vet inte vad jag ska göra idag, bara ta det lugnt och kanske plugga om jag orkar och vaknar till liv. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0