Full rulle! :)

Godmorgon!
Inatt har jag haft en bra sömn, somnade rätt tidigt och ingen störde under natten, känns väldigt bra.
Hade ställt klockan på 8:00, så låg kvar ca en halvtimme och kollade på The voice, alltid skönt när man inte behöver ha så bråttom ur sängen. :)
Nu har jag nyss ätit frukost, havregrynsgröt, fullkornsbröd och multivitamin jouice, alltid gott med en riktig frukost och speciellt då man inte behöver skynda sig igenom den och kan ta den tid man behöver. =)
 
Idag är det full rulle för min del, såhär ser mina planer ut:
- Städa upp lite i lägenheten, kanske inte allt och världs noga men diska, dammsuga och göra rent lite på toaletten.
-  Ner på systemet och fixa något drickbart till kvällen.
- Plugga lite med Ingela
- Handla till maten och laga mat som idag blir taccos. :)
- Sedan blir det till att fixa sig innan man drar iväg på förfest.
- Föra lite hos Malin
-  Björn Rosenström på Allstar.
 
Känns som att det kommer bli en kanon bra dag! Nu ska jag plocka fram köttfärsen ur frysen så jag inte glömmer det. Tjingeling!
 
 
Bjussar på en trevlig bild från i somras som jag tyckte passa in. ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0