en liten planering för dagen. :)

Då var det söndag igen då, helgen går jämt så fort. Tänkte gå ut och ta en promenad nu innan jag sätter igång med plugget så att man får rensa hjärnan lite och få lite frisk luft innan man blir instängd resten av dagen.
 
Så ja så ser väl dagens planer ut:
-Promenix, vet dock inte hur lång men det visar sig.
-Handla det som behövs till veckans maträtter som jag försökt att planera ihop.
-Försöka göra klart musikuppgiften
- Bingolotto, tror jag!
 
Ja vi få väl se hur rolig denna dag blir och om jag lyckas bli klar med uppgiften, hoppas även att jag ska få tillbaka min röst som försvann igår, är  jätte hes och det skär sig när jag pratar, så du är jätte välkommen tillbaka kära röst. :O
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0