En kul kväll

 
Igår drog jag till Emma vid 3-tiden så åt vi mat där och drack lite tillsammans med Ullrica och Anette, sedan vid typ halv 6 skjutsade Jonas in mig och Emma till Berners där våran förfest fortsatte. :P Precis innan vi ska kliva av nästan så spiller jag ner hela min tröja med cider, var ju så smart så jag höll i två flaskor samtidigt och glömde bort den ena, som tur var så har man ju siden på sig så ALLA fläckar synns resten av kvällen, wihooo. ;)
Ne men iaf på Berners så var det typ jag och Emma och 40+arna. xD Där bjöds de på lite mat och dryck också, jag och Emma valde bilar och shakade loss endå eftersom de andra var lite tråkiga och inte ville dansa men vi hade iaf roligt. Berners bjöd också på skjuts in till Ladies Night som vi sedan åkte till, där var det också väldigt roligt, vi skrek och sjöng så man fick alldeles ont i halsen och nästan blev hes men min röst är ganska bra idag endå trots allt. ;D
Efter Ladies så bestämde vi oss för att dra ut på memman och fortsätta vårat partaj, Det var väldigt kul tills en av de vi var med blev tagen av polisen, han va inte ett dugg fullare än någon av oss andra, jävla mongopolis, så där förstördes stämningen lite och slutade med att vi alla åkte hem.
Men fram tills dess så var det en super rolig kväll. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0