burrr.....

Burr idag är det kallt, fast egentligen inte för det är varmare idag än vad det varit på hela helgen, men endå har jag frysit hela dagen och sitter påklädd med en stickad kofta. Ute har det regnat och stormat hela dagen, eller ja det har blåst vädligt mycket och gör fortfarande så idag känns det lite smått ruggigt ute.
Känner mig jätte sugen på skorpor med ost och något varmt och gott till det som typ ett kopp varm choklad kanske, dock så har jag varken ost eller skorpor men funderar starkt på att kolla upp hur mycket pengar jag har kvar och köpa om jag känner att jag har råd, måste endå köpa nytt bröd eftersom jag glömde att göra det igår.
Sedan kan jag kura in mig i en mysig filt och läsa lite i böckerna till bilduppgiften, låter väl inte helt dumt endå.
Jag måste försöka sätta ut ett mål för denna uppgift med så jag kan kämpa mer utifrån när den ska vara klar eftersom jag vill ha den klar snart. Dock så verkar uppgiften svår och det kan ta ett tag och hitta det jag ska hitta i böckerna så jag skulle nog säga att jag bör vara klar på fredag!
 
Så ja nu ska jag checka läget hur mycket pengar jag har att leva på så jag vet om jag ska bort på affären innan jag ska plugga eller inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0