bläää

Halloj!
Vafan blev det med min kära dator igår? Efter att det blivit bluescreen så hade jag blivit utloggad från alla sidor jag alltid är inloggad på automatiskt, och nu kom det upp på facebook att min dator innehåller problem och att jag bara får använda facebook begränsat i några dagar. Jag ska inte ha nå virus eller något, ha förfan kollat och sen när fick man inte använda facebook för att man har skadliga filer på datorn de är inte direkt så att de hoppar över på sidan.
Blir så less för kan inte komentera, skriva på chatten eller något för då kommer rutan upp att de är begränsad tillgång, suuuuug pung eller något, jag vill kunna använda facebook som folk tack!
 
Är också less på min mage, än har doktorn inte hittat något fel men har löst ut några tabletter som jag ska prova, Visste inte ens om att jag fick några tabletter utskrivet för han pratade väldigt otydligt om det men så nu har jag provat att tagit några idag men de skulle inte visa något resultat på en gång så få hoppas att de funkar annars får doktorn gå vidare med fallet. Är så less att på morgonen ha en bra mage och senare på dagen en mage som ser ut att vara en bebismage, började må lite illa efter middagen så fick lägga mig på golvet och pressa ut magen lite tills man smällt maten, normalt..
Mamma satt och läste om olika tarmsjukdomar och hoppas verkligen inte att jag har typ ibs för då verkar man inte få äta nånting nästan och de vore ju hemskt. :o
 
Nu ligger jag på sängen och vilar lite, ska väl hämta Victoria om ett tag sedan får jag se vad jag hittar på.
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Virus kan spridas via hemsidor så det kan nog vara därför du inte får skriva på FB, för om du skriver där kan liksom ditt virus spridas till de personer som fortsätter kommentera eller något liknande. Men knepigt att det blir så då du inte har något virus på datorn, eftersom du har kollat. :o

Svar: jaa så himla drygt :O
Elin Andersson

2012-10-20 @ 19:26:44
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0