blää

Kul att det är något problem med telia idag så mitt internet är super segt och vill knapt visa fram några sidor för tillfället, stog något om det på deras sida men hoppas att det löser sig snart för att inte komma fram på sidorna man vill åt är det värsta jag vet, då har jag bara lust att kasta ut datorn och speciellt en dag som denna då jag är trött.
Har haft redovisning på den praktiska uppgiften i rörelse idag så har typ dansat och skuttat runt i stort sätt hela dagen, kände att man började få lite ont i huvudet mot slutet för att man var helt slut av allting.
Men nu kan man bocka av ännu en uppgift på listan, men de jobbigaste är kvar..
Inte nog med att vi dansat och greja hela dagen så har jag faktiskt dans ikväll också, den vanliga dansen som jag bruka gå till på torsdagar. Jag missade förra gången, eller missade gjorde jag väl inte för hade ju kunnat stanna i Gävle och åkt till Timrå på fredagen men jag hade så ont i mina fötter sedan gången innan så jag hoppas att det är lätta steg som lärdes ut förra gången annars lär det ju bli lite halft kaos när man är lite osäker på hur det nya rörelserna från förr förra gången var också är det helt okända på det, men det ska nog gå.
 
Är trött också för att någon jävel ringde på dörren kl 5 inatt så jag vaknade, öppnade ingen dörr för jag var för trött för att hinna regarera och kliva upp, men nästa gång ska jag fan hoppa upp ur sängen och slänga upp dörren i ansiktet på den jäveln, det är säkert min tönt till granne som skickade in ett brev för ett tag sen och tyckt att jag stört fastän jag legat och sovit, kan inte tänka mig att någon annan är så dum, och ne jag vill inte bli någon kompis med den människan så jag FÅR vara otrevlig. Tack vare den människan som plingade på så kunde jag inte somna om och låg vaken i minst en timme så när klockan väl ringde på morgonen så var det inte lätt att komma upp kan jag lova. Idioter till folk, en gång till och då jävlar..... Låt mig få sova för fan..
 
Nu ska jag fixa lite innan jag ska gå, skriver kanske något senare om jag orkar. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0