=)

 Idag på skolan lekte vi Narnia och det var faktiskt kul.
Vi fäktades med våra osynliga svärd och hade krig mot häxan, vi tog oss över ån, vi var djur, ritade olika saker och massa annat, vi fick också höra på små delar från Narniaboken så nu blev man ju nästan sugen på att se alla narniafilmer igen.
Men dagen var rolig och vi fick sluta lite tidigare också så det var ju skönt. :)
 
Imorgon har jag ingen skola men jag ska dit endå för att plugga i biblioteket under dagen, känns skönt att vara ledig så man får göra de man själv vill och så man hinner med sig lite mer.
Jag hoppas på att hinna kolla klart i böckerna till de olika kategorierna och kanske t,o,m börja skriva lite.
 
Nu ska jag ta någon fika, känns typ gott nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0