VC

Doktorbesök check!
Fixade ett stämpelkort denna gång eftersom jag kanske kommer att besöka VC några gångar, man kanske tjänar lite på det man vet ju aldrig.
Ska iaf få pröva yttligare ett par tabletter, samma tabletter som pappa har så jag råka ju ha tur att de fanns några stycken sånna här hemma så jag slipper lösa ut mina egna förän på fredag då jag fått pengar, ska iaf äta de i 2 veckor sedan kommer doktorn att ringa mig och samtala lite på telen istället för att jag ska slippa komma dit igen.
Eventuellt kanske jag ska få träffa en dietist eller hur det stavas för råd kring kosten ifall jag skulle behöva plocka bort något ätbart, eller om jag tex har ibs, råd på hur jag ska äta, kan ju kanske vara bra isåfall.
Så ja vi får se hur de blir om tabletterna ger någon effekt eller inte.
Blev iaf ingen Um, var så himla mycket folk där så sket i det, får gå dit till nästa vecka istället.
 
Just nu funderar jag på om jag ska springa förbi affärn och köpa tortillabröd, ska äta kebab idag och jag tycker att de är godast i bröd och jag trodde att jag hade det i frysen men tydligen inte så fundera på om jag ska köpa det för så dyrt kan det ju inte va eller ska jag skita i det? Det funkar ju bra utan också..  Aa få se hur jag gör nu ska jag utföra någon form av träning, hade velat haft zumbaskivor nu, hade varit kul, men aa jag kan väl stå och dansa själv också om jag känner för det fast det är ju inte lika roligt då, eller ha jag en skiva med platt mage, stark rygg men vet inte om jag vill köra nå magövningar idag då jag mår lite illa.. tjejen som har svårt och bestämma sig idag. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0