sista rörelselektionen

Idag var det sista rörelselektionen och de avslutades med en redovisning av en lek som vi fått komma på. Jag tycker att det gick bra och alla hade kommit på roliga och bra lekar så det var en rolig dag, dock så var en del övningar lite farliga också då en fick en boll rätt i ansiktet, en annan halkade och flög nästan in med huvudet i väggen och två andra sprang i fullfart och gjorde världens krock så vi flög åt olika håll nästan, den sista fick man ju självklart själv vara med i och tro fan att man punkterade bröstet, men det gick över, däremot så kom mig hand emellan oss så på något sätt gjorde jag illa den så jag är alldeles öm nu, trodde det skulle gå över efter en stund men tydligen inte, så det var ju lite typiskt men vi alla överlevde iaf.
 
Nu är jag hemma iaf och funderar på vad jag ska äta, tro att jag ska unna mig något gott idag som tröst för min skadade hand, kanske för att fira att vi typ inte har några lektioner kvar i skolan, eller för att slösa mina sista pengar eftersom att jag får nya imorgon och för att jag varit så duktig och snålat. Men då är ju frågan vad?
Få se hur jag gör. :P
 
Imorgon hoppas jag att dagen går fort, för då väntas en dag jag väntat på länge nu.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0