Partie

Hello ego pics ;P
Igår blev det först stan med Julia och kika runt lite samt äta god taccobuffé till lunch, blev så himla mätt så behövde inte ens någon middag hehe. Kvällen fortsattes först hemma hos Sara en stund innan vi begav oss vidare till Elin för lite förfest med spel och mys, riktigt trevligt var det. :)
Senare drog vi vidare till Harrys och partajade vidare där en stund.
Mycket rolig och trevlig kväll, dock har man lite ångest för var fattig innan och nu ganska mycket fattigare trots att jag köpte 1 drink där inne bara, hade nog mindre pengar än vad jag trodde.
Men nu blir det till att snåla ännu mer än vad jag redan har gjort då den här sista veckan innan nya pengarna kommer, ska försöka handla de som behövs för veckans maträtter, är mest småsaker skulle jag tro.
Tur jag har kvar lite chips sen i fredags att trösta fattigheten lite med. ;P De är ju iaf gott dagen efter fest.
 
Ne nu kanske jag ska ta och klä på mig och göra mig klar, ska väl handla på en gång så kan jag slappa resten av dagen.
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0