önskelista

Har börjat knåpa på en önskelista, nyss kom jag inte på något jag vill ha/ behöver eftersom allting är så dyrt, men jag har kommit på en del saker jag skulle vilja ha, men jag skrev även med en del saker även om de är dyrt och jag vet att jag förmodligen inte kommer att få de. Alla bilder stämmer inte till hur den exakta saken ser ut men iaf visar på ett ungefär, sen tänker jag inte skriva ut några priser för det kan jag inte exakt men om jag vet vart saken finns så skriver jag ut det iaf.

- rockring med knölar och vikt för träning, finns på XXL, den rosa är i 1,5 kg.

(Jag har länge velat ha en sån där, sen så är jag en jävel på att rocka rockring kan jag lova er. ;))

- zumbaskivor

(Ännu en träningsgrej hehe, Zumba sägs ju vara bra träning och kul så det skulle jag vilja ha).

- träningskort,Friskis & Svettis

( mitt har gått ut och jag behöver ett nytt ju så jag kan träna bort julmaten efter jul ;) )

- världens minsta kamera

(Detta är ingen leksak, det är en riktig kamera och man kan också filma med den, jag tycker det är skit cool, enkel att ta med sig också då den är så liten. ;) Tänk vad många man skulle kunna lura med den där. ;p )

- tofflor(höga), finns på många ställen

( Jag har för tillfället bara 1 toffel, den andra är spårlöst borta, och jag gillar de höga bäst)

 

- presentkort ( Birsta, junkyard, sportaffärer, ikea)

( Är väl alltid bra att ha =P).

- surfplatta

( har sett många som verkar bra och lockar mig, skulle vilja ha en så jag slapp ta med datorn varje gång jag åker t.ex. hem till Timrå, är jag hemma över bara en helg så vore det enkelt och ta med en surfplatta istället.

-  resepengar

( Bra och ha när man försöker spara pengar till en resa ;)).

- smyckeskrin( stort), Finns ett jätte fint och stort till bra pris på Glitter,mitt tillfälliga smyckesskrin gå inte stänga för allt få inte plats).

-  längdskidor, finns paketpriser och t.ex. de på bilden finns på XXL.
(Bra träning, och skulle vara skönt och ut och åka/ motionera på det sättet i vinter, men kan ju vara en födel om man har ett par skidor då xD).

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Är ju bra grejer du önskar dig. Mina känns tråkiga.
Blev taggad på att träna då jag läste om alla träningsgrejer du vill ha. XD

Svar: tycker du ? :) Jag tro inte att dina är tråkiga. :)Ja asså de är rätt mycket av sakerna jag vill ha som hör till träning men jag gillar sånna saker och man blir mer motiverad om man har lite träningsgrejer också. :P
Elin Andersson

2012-11-14 @ 18:48:46
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0