najs sak

Vaknade och det var sån här tvshop på tvn och såg denna smarta, fyndiga sak, man slipper typ hacka grönsakerna, frukten eller va man nu vill hacka och kan få ut de i olika mönster/storlekar dessutom följer det med olika grejer man kan byta till och en låda man ha under så allting samlas på ett ställe, tänk fruktsalladen är ju redan klar på nolltid då om man bara behöver trycka lite lätt och det samlas i en bunke typ.
En sådan skulle jag gärna vilja ha, vad enkelt och snabbt det skulle gå och göra vissa saker då.
Tro de finns på den där tvshops affären i Birsta. ;P

Kommentarer
Postat av: Marlene

Den såg riktigt trevlig ut... /

Svar: ja jag tro den kosta 600 men då följer de ju med en hel del, de sa iaf på tvn att den finns på birsta city så det ska jag spana på, känns som att den kan vara väldigt behändig. :P
Elin Andersson

2012-11-23 @ 09:48:00
Postat av: Zenitha Nordqvist

Har också sett den där. Sa till Jocke att jag ville ha en sån.. Det värsta var att Tobbe och Jonny sov här och tyckte jag önskade mig konstiga saker. XD

Svar: ja den ser jätte behändig ut, en perfekt julklapp, hade den inte varit så dyr så hade jag gärna gett bort en sån där till nån i julklapp. ;P fast hellst skulle jag vilja ha den själv, ska spana på den på birsta då jag kommer till Timrå. ;P
Elin Andersson

2012-11-23 @ 10:38:47
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0