julstök i stugan

Hallå där!
Här är jag i vinterland och stökar omkring i lägenheten! Det har varit snöstorm hela dagen så jag har hållt mig inne men jag har inte varit sysslolös för det, dagen har faktiskt gått ganska fort och varit rätt mysig och bra.
Har pluggat lite och idag gick det lite bättre än vad det gjorde igår så har kommit en liten bit iaf och hade nog hunnit ganska långt om jag inte hade haft massa annat att göra, men det känns endå bra att jag har kommit igång så jag är nöjd. Annars har jag tittat klart på Greveholmserien så nu är jag redo för årets julkalender som är en fortsättning på den serien och den startar ju såklart imorn, spännande.
Så har jag börjat packa och man kan nästan tro att jag ska flytta då man ser på min hög som ligger på sängen, drog nog ut halva garderoben om inte mer, men ska man vara hemma rätt länge så vill man ju gärna kunna ha lite variation på kläderna sen kommer jag säkert att kunna lämna lite grejer där efter jul också eftersom att jag vet att jag kommer vara hemma ganska många helger under vintern, dels för att jag jobbar i skidskolan och sen för att jag vill åka bräda såklart. =D Men aa min resväska är full så jag kan inte packa klart högen förän jag har en till resväska och som tur är så kommer mamma och pappa hit snart och "hämtar hem mig", eller vi åker ju hem imorn men de har iaf med sig en till resväska till mig, kanoners va? ;P
 
Nu ikväll så har jag börjat julpynta, hade helt glömt bort vad jag hade för saker och vart har jag haft alla tomtar nånstans? :o Började iaf att stryka gardinerna, haha sån kul fredagssyssla har jag, ne men det här med gardiner asså, det är nog inte riktigt min grej... väcken vill inte räta ut sig ordentligt, grejen i mitten som håller upp ena gardinstången gick sönder, eller ja den låssnade så tröck väl för hårt då, så nu måste den skrivas fast. och det är bara ena sidan jag får på knoppen som ska vara längst ut, jag förstår nu varför jag byter gardiner så sällan, skitsaker..  xD
Aja börja få ont i huvudet, förmodligen för att jag inte ha varit ut och tagit luft på hela dagen men men.. ska vila en stund tills mamma och pappa kommer och fortsätta då. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0