julkrångel..

Snart är det jul och jag har ingen aning om vad jag ska önska mig, sånt jag vill ha är för dyrt för andra att köpa så det vet jag att jag aldrig kommer att få. Tänk vad enkelt det var då man var liten och bara kunde bläddra i Toys rus katalogen och sedan kryssa på allt man ville ha, då visste man alltid vad man ville ha och önskelistan var jämt lång, nu har man ju redan så mycket så nu kan man inte ens komma på vad man önskar sig längre.
Jag vill ha en surfplatta men sånt är ju dyrt och jag vill också ha ny snowboardutrustning( snowboard, bindningar, skor) ja typ hela köret och de är också dyrt, ännu dyrare än en surfplatta.
Mamma och pappa tjatar på mig att jag behöver en ny hjälm men jag gillar egentligen inte hjälmar så jag har svårt att hitta en som jag kan trivas med så det är ingen sak jag vill önska mig, rättare sagt det FÅR ingen köpa åt mig om jag inte hittat någon speciell och sagt att den vill jag ha, för jag tycker de flesta hjälmar som säljs på affärerna är skit fula, men nångg ganska snart så ska jag väl försöka hitta en i min smak kanske.
 
Vafan det är illa om man ska behöva googla på vad man önskar sig, men men har ju någon månad på mig innan alla börjar fråga kanske, men det är svårt är det bara jag som tycker det?
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Har samma problem men jag önskar mig de dyra grejerna ändå så kan jag få presentkort på den butiken. Önskar mig liksom en plattv, då får jag presentkort på MediaMarkt. Smidigare så då kan man köpa det själv. Eller så får några gå ihop och köpa något dyrt tillsammans. :)
Du har ju micron du kan önska dig. :D

Önskade mig typ 3 saker iår, alla är grisigt dyra. Funderar på att bara önska mig en resa istället så kan alla köpa presentkort på ett resebolag, då får man snabbt ihop till en resa. :D

Svar: äh mamma sa att hon inte skulle köpa en micro då jag redan har en fungerbar, kanske inte ens få plats, men nått ska jag väl komma på. Ja det är najs, jag ska ju kanske iväg på nån resa till sommarn men det är ju tråkigt om man bara önskar pengar också, bara kuvertpaket, skulle vara jätte behövligt då jag ska spara men man vill ju ha något och öppna riktigt också. :P hehe
Elin Andersson

2012-11-02 @ 17:15:15
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0