fy

kunde inte bestämma mig vad jag var sugen på för mat och valde att spara de goda till i helgen och istället äta de jag tidigare tagit fram under dagen. Jag tycker det är lite drygt nu då jag måstat ätit ur frusen typ så har man kanske kvar sådant man köpt för längesen liksom och inte alls känner sig sugen på, så var det nu, denna mat tyckte jag va jätte god för ett par år sedan det gör jag inte nu, jag tycker det är jätte äckligt och mår nästan illa bara jag tittar på det eller känner lukten så nästa gång jag fyller upp frysen så kommer garanterat en del maträtter att uteslutas som har funnits där tidigare pga att man blivit less på det eller att det helt enkelt inte är gott längre.
Nu blev det att jag slängde det som blev över, tänkte att jag skulle ha det till lunch imorn, men jag ångrade mig så slängde skiten, blir jag hungrig senare så har jag kvar en macka sedan skolan idag som tur är.
Vilka besvär man ha.. :P
 
Ikväll blir det lugnt, ska nog bara titta på tv eller något sånt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0