filmning check

godmorgon!
 
Här sitter jag och trycker i mig nötter, har varit super sugen på det i 3 dagar så nu jävlar offrade jag lite pengar så jag skulle få lite nötter. Har nyss kommit hem från förskolan, har varit där en sväng idag för att filma en estetisk aktivitet till den vetenskapliga uppgiften, för min del fick det bli en bildaktivitet som jag filmade tillsammans med två barn i 2-årsåldern. Det var verkligen jätte roligt och se hur de jobbade med en sådan aktivitet med de minsta barnen och hur olika de två barnen kunde vara på så många sätt. Jag tyckte de va jätte kul och observera och det var väldigt lugnt och skönt med endast två barn också, så nu hoppas jag att jag ska kunna fixa resten av uppgiften, den jobbiga, tråkiga delen med andra ord då man ska koppla till böcker och ställa frågor som man ska försöka besvara och massa sådant men jag tror intre att jag ska börja kolla igenom filmen idag utan det gör jag en annan dag. :) Ska iaf försöka att göra klar den så fort jag kan så jag ska slippa sitta och plugga över hela jul, för det har jag ingen vidare lust med.
Frågade också några frågor kring att vara vikarie här, för här i Gävle så är det mycket krångligare och annorlunda än vad det är i typ Timrå där man endast behöver skriva upp sig på en lista typ, iaf så sa hon att de skulle gärna ringa mig när de behöver några och sedan hjälpa mig att få in mig i vikarieförmedlingen och sådant, så det låter ju jätte bra, men det lär ju bli till våren efter jul för nu drar jag ju hem till Timrå över jul, men däremot så hoppas jag på jobb i Timrå i december, skulle inte sitta fel med extra pengar sen vill jag jobba för att få mer erfarenhet också. :)

Men men resten av dagen får jag se vad som händer. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0