Dagens planer

Det här är vad jag har gjort och ska göra under dagen, det är ett halft streck på att ringa till förskolan just för att jag ringde ca 5 gånger utan svar eller så var det upptaget så jag gav upp och mailade istället, får hoppas att hon ser det. :)
Jag fastnade vid en film förut, den där nya Ted som går på bio nu typ och jag tyckte faktiskt att den filmen var bra, den var rolig så var svårt att slita sig ifrån den för att plugga ukulele även om jag måste göra det. Min stämapparat gick av  förra onsdagen så jag hoppas pappa kan limma ihop den medan jag och mamma hälsar på hemma hos Emma som nyss har flyttat. :) Får väl kanske klinka på uckisen då jag kommer hem då om jag orkar, annars få det bli imorn kväll då jag är tillbaka i Gävle. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0