=D

Börjar bli klar för dagen nu, ska strax ner och hämta sista kläderna i tvättstugan och lägga in de i garderoben.
Var nyss iväg på sjukhuset för att gå på apoteket där och köpa bandage, stukade handen igår så idag är jag lite svullen och ser ut som att jag är lite blå också, gör iaf ont så fixade en sån som stöd så handen får avlastas lite, passade samtidigt på att lösa ut mina tabletter som doktorn skrev ut åt mig.
Nu är det inte så jätte långt tills tjejerna kommer hit, de kommer vid ca 7 tiden så funderar på om jag ska cykla ner eller ta bussen. :)
Wohoo kommer bli så kul och träffa de båda och vi lär nog ha en trevlig kväll med massa surr och gotta. :D
Söta vi var.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0