aj eller nått..

Man ska då ha ont överallt verkar det som, eller man har väl otur eller något..
I lördags påväg till Nita så råka jag sätta mig hastigt på bältesgrejen i bussen, den är hård och kantig så ni kan ju tänka er att det gjorde lite ont, tillräckligt ont för att jag ska ha blivit alldeles öm där efteråt så det knapt gick att sitta normat och tillräckligt ont för att det skulle bli en blåning, tillräckligt ont för att det ska sitta i ett antal dagar också. =(
Idag efter att jag kommit hem från Emma så fick jag svinont i trampdynan i ena fotet och såg att det var som en böld under så nu kan jag inte peta där eller stödja mig riktigt på foten bara för att det gör ont, känns ju jätte roligt om jag ska behöva missa dansen 3 ggr på raken, jag har missat nog redan och jag vill dansa så jag hoppas verkligen att smärtan har gått över innan torsdag men har jag lika ont då så blir det svårt och dansa med tanke på att dansen består till en stor del av hopp, eller ja man hoppar i dansen hela tiden.
Men men jag ska väl ta att krypa ner i sängen och hoppas på att alla smärtor är borta imorn, kanske ska lösa lite korsord innan jag somnar.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Själv har jag fått ont i hälen lite mystiskt och en bula bakom örat, hahah!

Svar: nemen, de kanske va nått i chipsen vi åt som förtrollade oss lite ;) AHAH ne men..
Elin Andersson

2012-11-13 @ 16:00:05
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0