lite sjukis

Igår jobbade jag på böles skola i samma klass som förra gången, skulle jobba till 16:30, men vid typ 11 började jag få jätte ont i magen och väl vid lunch så mådde jag illa så satt bara och petade i maten, så då for jag hem vid typ 12:30 och missade några timmar, men sånt får man ta, man kan ju inte rå för att man blir sjuk.
La mig i sängen direkt då jag kom hem och sov några timmar tills mamma kom hem.
Hade sprängandes ont i huvudet så kunde inte plugga eller något så det enda jag gjorde resten av den dagen var att förflytta mig mellan att ligga halvdöd i soffan eller sängen.

Fick kliva upp tidigt idag för att någon gubbe skulle komma och byta nått vattentjofsanhejsan som självklart sitter inne på mitt rum, så var bara att kliva upp åtta, hoppain i onepiecen och gå och lägga sig i soffan framför två bigbrother avsnitt. :P
Idag ska jag försöka plugga lite till kemiprovet som är i morgon och får hoppas att jag mår bra då annars får jag offra mig att gå dit iaf så jag får skiten gjord.Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag ska klara det bara trots att jag inte hunnit plugga så mycket mer på det.
Men innan plugg så ska jag försöka hitta något att äta till lunch. :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: nita

Kul att få jobba, jag vill också! o:

2012-05-09 @ 14:36:34
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0