=D

Skön dag endå!

Eftersom jag gick hem från skolan vid lunch så hann jag skriva klart fröuppgiften och skicka in den så då va den avklarad, då ska man bara fixa ihop en powerpoint i studiegruppen med våra resultat sedan kan man lämna den uppgiften helt bakom sig.
Dissade träningspasset jag bokat vid 18:30 och känns sjukt skönt för hade inte orkat vänta så länge och varit och tränat nu typ, ne jag drog ner och gymmade lite istället, sprang 3 km och cyklade typ 2 så 5 km har jag trampat och sprungit idag, ganska najs endå, sedan blev det lite träning av ben och armar, skönt!

På kvällen fick jag besök av Kim och Petter så då blev det en prommis förbi vårruset, eler ja där starten va och sjukt mycket folk var det, sedan blev det fika och snack hemma hos mig, alltid trevligt. :)

Nu äre skype som gäller ett tag så ha en bra kväll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0