Härnösand

Igår blev det en promenad i regnet följt av en skön massage hemma hos Jessica, trodde inte att jag skulle klara av att bli masserad så här på riktigt för jag är så kittlig, men det gick bra, var faktiskt rätt skönt och hade ju en del knutor att få bort. :P Därefter drog jag till Härnösand för att ha en trevlig och rolig kväll med Nita. :)
Blev lite taccos, en sväng på alla härnösands mataffärer, lite fruktsallad, eller nää ganska mycket fruktsallad så vi gav bort en del till Jocke och även gjorde smoothie av en del, men  6 kg melon är ju inte fel, tung var den och det känns i mina armar. ;)

Idag har vi gymmat lite, väldigt skönt, sen gick vi ut på picknik en sväng tills de stora svarta molnen kom.
Men det har varit roligt som vanligt iaf. :D
Dock så har jag fläckar på alla mina kläder efter denna kväll/natt.. :O Jeansen sölade jag taccosås på, t-shirten äre fläckar bak på ryggen så vet inte om det kan vara fettfläckar från oljan efter att jag blivit masserad, sen mina mjukisbyxor är ju värst, på något jävla sett så måste det åkt ut choklad i min säng då vi fraktade över den från ett bort till ett annat, men ingen av oss såg det men vilket fall som hellst så märkte vi mitt i natten att mina byxor var alldeles brunkladdiga, och inte lite heller, såg fan ut som om man suttit/legat och gosat in sig i bajs, så även sängen var ju lite kladdig men innan vi kom på att det var choklad då, trodde det var målarfärg först och förstog inte alls vad de kom ifrån.. Ne så dom byxorna är det väl godbye med nu för det är så pass tjockt och mycket så tror aldrig att det kan gå bort. :O

Ikväll vet jag inte riktigt va det blir, fåse, men nu ska jag iaf upp och lämna en melonbit som jag fick med mig hem och trycka i mig lite onyttig mat.
Byebye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0