-



Bjuder på tre bilder från helgen, får dock inte in resten och har provat nog länge nu så får försöka när jag kommer till Timrå och se om jag kan bjuda på de bilderna då istället. :)

Blev cruising på lördagkväll en sväng, riktigt mycket folk var det och lite udda, roliga bilar, även traktorer faktiskt. :O xD men vi var inte där så jätte länge endå eftersom det var rätt kallt ute. Så efter att vi hade kommit hem så blev det mys framför tv med onepiece och grönsaker och dipp, blev även lite kortspel där jag vann. ;D Men det var trevligt. :)
På söndag morgon åkte jag och pappa till Biltema och köpte en ny slang till cykeln eftersom min exploderat. :o
Tur vi märkte de iaf, så man slipper gå, inte för att det blir långt men det är skönare att cykla. :P
Iaf så var det en rolig helg. =)

Idag är det måndag igen och jag hade seminarium på förmiddagen, började bra med att jag tappade mobilen så den dog och koden till att starta den igen låg hemma så blev utan tele reste av dagen, inte kul.. hemskt och inte veta vad klockan är t,ex, eller om någon behöver nå mig.. :O
På eftermiddagen var det exkursion i Valls hage, kallt och eländigt.. är typ storm ute idag, plus att det regnat lite, så drygt för det är jämt dåligt väder då vi ska vara ute med skolan flera timmar.
Det var myggit överallt och en massa gröna kryp på en bänk så det kliade verkligen över hela kroppen, kändes som allt kröp på mig, ursha!!!
Aja är ganska trött och slut efter dagen, skulle kunna gå och sova men måste tyvärr plugga lite först. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0