Yaaaaayy :D

Hallå där! :)

Dagen började bra med att jag klarade tentan, känns hur bra som hellst och skönt att bli av med en grej iaf. :)
Datorerna startade om sig bara några minuter innan start så tror många blev stressade, jag blev stressad av det men de hade tydligen uppdaterat windows dagen innan, fel och göra det på en helg liksom.  
provet gick bättre än förväntat iaf så jag är nöjd, det ska firas med något, har dock inte bestämt vad än. :P

Har nyss varit och handlat, super bra pris på fläskytterfilé så man fick så så lov och passa på lite där, as najs. :)
Tänker på Nita när man ser eller äter det, bara för att det är typ "våran" mat som vi nästan jämt tillagar. ;D

Nu ska jag sätta mig och skriva lite på kemihandledningen så man blir klar med den nångång, inte så mycket kvar tror jag, sen måste man tydligen plugga fåglar till imorn också. :o Så efter imorgon kanske jag inte skriker då jag ser en fågel utan kanske säger : Men titta en lärka! xD HAHHA fast ne jag kommer aldrig sluta hata fåglar, never! xD

Aja ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: nita

Skönt att du klarade den! :D

Hahha! Vår mat, ja! :D Kanske ska grilla det till sommaren då? :D

2012-05-10 @ 16:13:24
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis till tentan! Vad skönt :D



Men köp kotlett istället - billigare men samma sak som fläskytterfilé ;)

2012-05-10 @ 17:06:17
URL: http://gottvallphotos.blogg.se/
Postat av: IsabellP

Fin blogg! :)

2012-05-10 @ 17:38:51
URL: http://isabellpetrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0