Teknik

Hade tekniklabb idag om mekanismer, så vi har gjort en del rörliga saker vilket har varit jätte kul. Tycker tekniklektionerna är både rolig och skön, gillar att bygga saker och pyssla åsånt och samtidigt får vi lyssna på musik vilket man inte får å typ någon annan lektion.
Sludade 11:45 så efter det så har vi suttit i studiegruppen och letat svar på några instuderingsfrågor till 2 böcker inför ett seminarium, riktigt svåra frågor måste jag säga så en del var riktigt kluriga att hitta svar på så det var skönt att vi kunde hjälpas åt på den uppgiften. :)

Nu är jag hemma och känner mig ganska seg, fast det gör jag varje dag efter skolan typ, förstår inte hur man kan bli så himla trött även om vi inte ens går full dag.
Ska strax ut och fota min "plats" till en uppgift innan det blir allt för mörkt.
Senare vet jag inte om jag ska träna lite lätt, fåse hur jag orkar göra, ska iaf packa resväskan inför imorgon då jag dra till Timrå. =)

Ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0