sista dagen i skolan.. CHECK!

Har haft min sista dag i skolan nu med seminarium och tenta och båda gick bra, klarade tentan så det känns jätte bra, då kan man gå på sommarlov med gott samvete. :D
Dock så är vädret piss idag, småregna väl lite så känns inte som sommarlov, men det kommer väl, hoppas iaf på en bra sommar i år. :)

Aa tog en promenad igår och fick värsta skavsåret på ena foten så självklart var man ju tvungen att gå till skolan idag då bara för att cykeln har punktering, smart som man är så glömde man ju cykeln på coop och märkte inget förän dagen efter(igår) då jag skulle gå till affären och började fundera om någon stulit min cykel, så var det ju självklart punka på den så det inte gick att cykla på den. Tur det inte är så lång tid tills jag drar härifrån då så behöver jag inte cykeln på ett tag. :P

Nu ska jag fundera på något att äta, glömde ta fram mat imorse så vet inte alls vad jag ska hitta på. :O
HA EN BRA DAG!! =)

Kommentarer
Postat av: nita

Har också sommarlov! Men ska först lämna in en uppgift senast måndag kl 8. Den ska bara renskrivas (om jag orkar). :)

2012-05-31 @ 19:11:36
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0