nöjd!

Fick lite sovmorgon idag vilket var rätt skönt, träffade studiegruppen vid halv 10 på skolan och fixade en powerpoint över våra resultat på fröuppgiften som ska redovisas snart, så nu kan vi bocka av ännu en grej. =)
Känns att det är nära till sommarlov nu, det är varma dagar ute vilket gör att man blir på bra humör, man kan bocka av sak efter sak och känna att nu har jag bara de grejerna kvar sedan får jag äntligen vila, bara att kämpa en vecka till då!!! Grymt!
Efter lunch var det teknikföreläsning om el och magnetism som gällde, det var riktigt dålig luft i rummet så gick knapt andas och av dålig luft så blir man ju jätte trött och en del fick t,o,m ont i huvudet så de där borde de ju nästan kolla upp ifall det är något fel. 

Annars idag så har jag varit ut och fotat eftersom det inte blev något igår och nu var det första gången jag kunde se en tydlig skillnad ute i naturen. Vi ska fånga skeenden i naturen, vad som händer under vissa veckor, och måste säga att växterna utvecklats väl nu när solen pressat på.. :p
Efter det så drog jag på gymmet och tränade trots träningsverk från gårdagen, men jag är riktigt nöjd efter 35 min på springbandet och lite styrke. :) Jävlar om jag skulle bli sjuk nu när jag precis kommit igång ganska bra igen efter en lång frökylning, då jävlar!!!! Peppar peppar!!!

Nu har jag nyss tagit mig en dusch så nu ska jag sitta här i soffan resten av kvällen, känns riktigt skönt! =)

Ha en bra kväll mina vänner!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0