my baby is back :D

De dagar man måste göra något speciellt eller viktigt då är man som tröttast och de dagar man måste upp som tidigast så kan man inte sova.. :O Just precis så äre och inatt kunde inte jag alls sova, var super pigg så låg och löste lite korsord tills jag fick nog och provade ladda ner en avslappningsapp på telen, var typ ljud från havet, skogen och massa och sånt funkade inte riktigt på mig, fast man fick faktiskt en del härliga tankar när man låg och lyssnade på vågorna, kändes som att man låg på stranden och stekte i solen, men riktigt så var det ju inte, men kan ni tänka er känslan, vilket fall som hellst så fick jag sova 1,5 timme inatt eftersom jag skulle upp klockan 04:30, pigg och glad kexchoklad, eller hur var det... trodde jag skulle få sova en stund på tåget men icket men endå gick seminariet rätt bra, dock fick jag den längsta och svåraste frågan men aja.. däremot så på föreläsningen efter lunchen så kunde jag knapt hålla ögonen öppna för att jag var så trött och det kändes lite som att han som föreläste kollade lite på mig så jag smet hem i pausen, varför ska jag sitta där och nästan halvsova för? Då är jag endå okoncentrerad, sen tycker jag inte om småkryp så är bara äckligt att lyssna på sånt, drygt också för den delen då gubben sitter och säger att det bara är tjejer som är rädd för insekter och killar ska vara tuff och det, men så är det ju inte, finns många killar som är rädd för insekter, men tydligen är det som inlärt som ett arv att tjejer ska vara rädd för sånt.. tyckte det bara lät dumt, vafan det stämmer väl inte alls..
Fick iaf ett sms om att min kära mobil var klar nu, gick ganska fort endå så cyklade ner och hämtade min lilla bebis som varit riktigt saknad. Fast egentligen är det min nya bebis för då jag kom hem märkte jag att jag fått en helt ny telefon, jag fattade inte de först för han i butiken sa typ inget så nu är ju mitt spegelglas borta, de borde fan ge mig ett nytt ju.. :O
Håller på uppdatera den nu iaf så jag har ju de jag ha och göra en tid framöver och ladda ner alla appar igen som nu är borta. :P

Nu ska jag ta och dra bort till affären och fylla på mitt för tillfället tomma kylskåp, nästan tomt iaf, vet dock inte vad jag ska äta idag och har ingen vidare lust med att laga med men ska inte köpa något heller så får se vad det blir.. :O 

Puss och kram skumbanan. :D<3



Kommentarer
Postat av: nita

Nice att få en ny, men hade du köpt till spegelglas eller vadå (vet inte hur det funkar)?



Vet en kille som är mer rädd för spindlar än vad jag är, och han råkar vara min pojkvän. XD

2012-05-21 @ 16:38:42
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0