helgen =)

Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera nu, men ska berätta lite om min helg för er. :)

I fredags så gick jag och träna hos mormor på dagen sedan på kvällen var det typ ingen som kunde göra något så jag satt ensam som ett litet emo med chips framför tv och dator, vid typ 10 tiden frågar Elina om jag vill hänga med ut och åka lite, så vi tog väl några besök på media markt och donken där alla hänger typ, dunka musik och hade lite kul ute på gatan. ;D


Igår åkte jag i backen med pappa på dagen i det fina vädret, ganska skönt faktiskt, sedan på kvällen kom Elina till mig så fixade vi oss och drog till Alnö på en förfest där vi inte blev kvar direkt länge. Sedan körde vi runt och dunka Sean banans nya låt i bilen och träffade lite folk. Träffade Sofie på donken som man inte sett på jätte länge så det var roligt. :)

Senare drog vi på fest i Härnösand och hade ganska trevligt. :)
Kom hem typ 06:40 imorse och vaknade typ 11:30 så är väl ganska trött och seg idag men det får det väl vara värt. :)

Har varit och plågats lite hos Jessica idag, vaxade benen så nu känns det skönt igen. :)
Känns skönt nu efteråt att veta att man inte kommer behöva raka dem på ett tag. :D

Ikväll blir det lugna firren, ska upp tidigt imorn satt. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Härnösand :o ligger inte det långt ifrån gävle?:P vilka var du på fest hos där?



Fin blogg förresten!

2012-03-05 @ 16:17:43
Postat av: ElinaSofia

tack för en toppenhelg snygging! :* <3

2012-03-05 @ 17:33:36
URL: http://elinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0