Min helg

Hej hopp!
Tänkte berätta lite om min helg eftersom jag inte haft tid och ork till de under dessa dagar.

Fredag: 
Vädret var helt knäppt, först lite sol, sen regn, hagel och därmed snö resten av natten som gjorde att det blev vinter igen. ;P 
Hängde med Elina till sjukhuset som hennes mamma ;), lämnade in en lapp på böles skola och träffade även lite folk på Timrå gymnasium, vilket var lite trevligt. ;P
På eftermiddagen drog jag och Elina till Birsta en sväng och kollade en tröja till mig inför kvällen och spanade i ett par grymt snygga skor, hittade iaf en tröja som jag köpte så slapp gå utan. :P
Vi fixade oss hemma hos henne, sen åt jag där innan vi drog vidare till stan för lite förfest hos en tjej som var rätt så najs, helt okej liksom. :) Kvällen fortsates senare på Memento med trevligt folk, träffade många man kände också så det var skoj. :D


Lördag:
Vaknade med ingen röst alls, i början fick man knapt fram ett ord, men under dagen ledde det till ett extremt skärande i varannat ord som lät som jag precis kommit in i målbrottet, lät förjävligt.
Hade svulla höftben och mage som var helt öm, kunde knapt ligga på magen liksom. Kände mig typ helt trött och död och såg ut som om jag hade en hudsjukdom i ansiktet då jag fått massa konstiga utslag över kinden.
Kröp ner i onepiecen och låg halvdöd i soffan hela kvällen med lite gotta som tröst. :P

Typ sådär såg mitt ansikte ut, fast fläckarna syndes mer irl. Såg förjävligt ut. 

Söndag:
Ja idag har jag varit på birsta med mamma, behövde ett nytt diskställ och eftersom mamma och pappa ska till mig snart så behövde jag passa på och köpa de nu innan så de kan ta med sig de ner till mig.
Så dagens köp blev : ett stort diskställ, ett överdragslakan till sängen i Timrå och två vanliga som jag ska byta till i bäddsoffan sen. ( ikea) Ett halsband (Åhlens), En present ( hemligt ställe), En lupp som vi skulle ha till skolan (Kjell och comany) och sen fick jag ett linne av mamma ( Stadium) fast kom på att de vanliga lakanen fick jag också av mamie, så tack för de. :)
Annars idag så har jag skrivit lite på en uppgift, snart klar med den, tänkte skriva klart den ikväll faktiskt. :)
Har fastnat lite på vad jag ska skriva bara. :P

Ha det bra. :)


Kommentarer
Postat av: nita

Lever du lite farligt eller? Med tanke på utslagen och svullnaderna. Haha! (:

Skulle också behöva dra en sväng på Ikea och allt. Blir nästa månad. (:

2012-04-01 @ 19:02:22
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0