tillbaka till gävle

Ja idag har man suttit på tåget en stor del och dunkat musik, gick och handlade lite direkt då jag kom hem och bestämde en tid med min llu att komma dit och göra en uppgift. Hämtade ut ett paket också, innehållande en liten godisskål och en trisslott för att jag premunerar på en tidning. Vann dock ingenting, men det gör man ju sällan på lotter tycker jag.
Ställde mig och gjorde enchiladas till middag, riktigt gott måste jag säga så ska väl strax plocka bort det, satt mig och tittade på gårdagens Big brother program så har inte hunnit gjort det än.

Och just de, här i Gävle pyntar man ju tydligen hela stan med fjädrar i Brynäs färger, vad sägs som att byta ut dem till röda och vita istället kanske? ;) HAHA


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Ja men precis!! Vet inte hur vi går i skolan, har inte skrivit upp det men det borde väl funka iallafall :)

2012-03-27 @ 08:45:03
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0