smile- slick ;P

Halloj!

måste ha sovit grymt konstigt inatt för det känns precis som att jag sträckt till hela huvudet, lär nog komma från nacken och axlarna eftersom det gör ont när jag trycker där. Av nån anlednings så går det väl ihop med svalget också så gör skit ont när man sväljer, så jag hoppas att det går över snart, får kanske ta en värmekudde och lägga på axlarna sen.
Tog fram cykeln idag, lite halvtaskigt med luft i däcken men vafan de ha det ju jämt varit på den där cykeln satt det funkar att cykla på den endå, skönt att slippa gå till skolan men blev lite tidig istället för att det gick otroligt fort och cykla. Satt där med studiegruppen och fixade det sista inför redovisning av grupparbetet på torsdag, så nu gäller det bara att träna lite på texten man ska läsa.

Senare idag, om några timmar ska jag gå till förskolan och börja med det terminsammanhållande arbetet. Ska faktiskt bli roligt att göra den här uppgiften, eller njae.. roligt och få göra delen på förskolan, mer jobbigt ovh få ihop allting, för den delen verkar sjukt dryg och jobbig men just de idag ska iaf bli roligt och spännande på något sätt.

:D

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Åh tack :)

Ja men precis. tänkte skriva upp vilka tider vi går så kan vi se sen viken dag som passar bäst :)

2012-03-27 @ 12:20:06
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0