Promenix

Idag har jag varit ute på en långprommis med Ante, kändes som ett perfekt väder att vara ute och gå i, var riktigt varmt ute. Kul med lite sällskap också tycker jag. :)
Bosatte mig i sängen resten av dagen framför Bog brother och Sims, och måste erkänna att det är inte alls lika kul att spela sims längre. Min familj bestod till början av en mamma,pappa och en son, mamman som var döpt efter mig själv dog och alla grät och skrek hela tiden, drömde massa drömmar om henne och sörjde hela tiden.
Efter det spelade jag inte på någon vecka för tyckte det var så tråkigt när en gubbe dött, nu spökar mamman i huset och seriöst det låter lite smått läskigt när hon flyger runt i huset..
Jag har länge letat efter en ny kärlek till pappan för jag vill ha ett till barn i huset, det funka inte med någon tjej, inte ens en kram liksom, så nudå så märker jag att killen gått och blivit bög, så nu gå han och tänker på den andra killen hela tiden med massa hjärtan och skit, så nu stängde jag av spelet, va inge roligt längre. xD

Ikväll få jag se vad som händer, om jag hitta på något eller om de bli lugnt. :P
Hoppas ni får en trevlig helg mina vänner. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0