:P

Fick leka elektriker igår kväll, typ allt i köket dog, brödrosten som jag skulle använda och även mikron, tittade i kylen och då var det helt svart där, tvn dog utan att jag ens tänkte på de förän senare, och inte nog med det så gick lampan vid sängen sönder också, så fick byta säkringar och det för första gången i mitt liv, duktig man är. ;P
Fast fick lite hjälp av pappa på telen hur man skulle göra, men var inte så svårt direkt. :P

fick lite sovmorgon idag, riktigt skönt så nu har jag nyss fikat lite frukost och titta lite på tvn, får se vad som händer idag, man ska ju tydligen få reda på om man klarade hemtentan idag, och som jag fatta det som så får man bara ett mail om man inte klarade det och än så länge har jag inte fått något, få jag inget mail så måste jag ju fan fira med nått asså. Dör om jag få göra om den, för den va ritkigt dryg och göra. :o

Ha en rolig och trevlig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0