kuljul ;P


Idag kommer Nita hit så lär väl bli lite flum som vanligt. ;D
Ska möta upp henne på tågstationen vid 17:00 så tills dess ska jag väl försöka ta orken att plocka bort min resväska och diska, städa orkar jag inte men det är inte så jätte stökigt satt hon lär nog inte dö iaf. :)
Lär nog bli en prommis till willys också och köpa lite gotta till kvällen, de hade ju billigt godis satt. ;P

Tänkte ta och maila min llu nu innan jag glömmer bort det, skulle ju komma dit snart och intervjua barnen och göra något expermiment/aktivitet med barnen till den terminsammanhållande uppgiften, men är inte ett dugg klar med planeringen för hur jag ska göra så måste flytta på det. ;P Vet iaf vad jag ska jobba med och kan bli riktigt roligt faktiskt, vad det är kommer jag inte ta upp än iaf. :)

Men ha en rolig och trevlig dag för det ska iaf jag ha. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0