im back ;P

Hejhej! :)

Nu är jag hemma i Timrå igen och ligger i sängen framför gårdagens big brother program och en påse godis.
Idag har jag och Nita inte gjort så jätte mycket, var på stan och lämnade tillbaka filmerna vi hade hyrt, tog en snabbis runda på några affärer som vi missade igår och köpte även en smoothie på naked juicebar. =)
spenderade någon timme framför tvn hemma och packade ner våra saker innan vi gick på donken och köpte med oss dagens middag som vi åt på tågstationen. :)
Råkade sätta oss på cityvärdens plats, men hon va snäll och lät oss sitta kvar där och äta som tur var. :)

Tågresan gick ganska fort då man hade någon att prata med hela resan, så det är ju najs. :P
Väntar nu på att Christer ska komma hit så jag kan skriva på ett diplom till en stackare som inte fick ett på sidskolans avslutning, sedan få jag se vad jag gör, Elina ville ha med mig ut så kanske blir det då. :D

Ha en bra kväll.;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0