E- Elin

Vafan! jag skriver väl om mig själv på bokstaven E då, kommer inte på något bättre och kan ju inte vänta hur länge som hellst om jag ska klara ut hela alfabetet.

Iaf som de flesta redan vet vid det här laget så heter jag Elin Andersson, jag är född 1992 så jag fyller 20 i år, vilket ska bli najs. Jag kommer ifrån Timrå som ligger en bit utanför Sundsvall för er som tyckte att namnet lät okänt eller så. Nu bor jag i en liten lägenhet i Gävle eftersom jag pluggar på högskolan där till att bli förskolelärare.
Ja vad tycker jag om och göra då, va med mina kompisar typ, åka bräda, träna,festa, fota och lite sånna saker, fast just nu kan man inte tro att jag gilla fota då det varit lite dött på den fronten ett tag.
Men ja kortfattat och bra, mer utförligt vill jag inte ta det då det kan hända att jag ta upp något om mig sjökv på övriga bokstäver. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0