cykla häst eller hästa cykel? ;P

Vilka drömmar man kan ha asså, visste ni att man kan cykla häst? ;) hästarna är för lat i uppförsbackar så då får man trampa som en cykel upp. xD
Iaf så sov jag inte så länge idag, så tänkte ta mig ut och träna lite, så ser man de gråa halvmulna vädret som inte alls lockar, men så kom jag och tänka på orden som en gubbe pratade om på peppappen i telen jag laddade ner och lyssnade på för att se vad de var och då kände jag mig tvingen till att gå ut.
Motvind, kallt och 3,5 storlek förstora skor, kan det bli så mycket bättre? ;)  Gick typ inte springa, var ju riktigt jobbigt i det där vädret så gick mest, men fick ju iaf röra på mig lite, dock så höll jag på blåsa iväg på vägen hem då blåsten stormade och tröck på i ryggen istället.
Tog mig hem och värmde på lite mat till lunch och satt mig framför tv en stund istället, mycket varmare och skönare.. blev sugen på choklad så liftade med bror min till ica då han skulle till vårdcentralen så jag kunde handla lite, och då va man helt plöstligt ute i stormen igen, burr så kallt, men det fick det vara värt för att få cola och choklad. <3 MUMMS!!
Nu har jag nyss sett klart på Big brother så nu vet jag inte vad jag ska hitta på, rätt skön dag endå, men jag längtar tills imorgon!! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0