Birsta :)

Drog på Birsta igår med mamma och kikade runt lite.
Tog en sväng på dollar först och fyndade lite saker som det här: 



En svart halsduk som jag varit ute efter länge, färgglada sugrör, blommiga servetter, kexchoklad, sminkpennvässare, rosa läppstift och ett halsband.



En närmare titt på halsbandet som föreställer eifeltornet med en söt liten rosett. :) Typ alla mina halsband hade ju gått sönder så kände mig i behov av något nytt. ;P

Nätiga saker verkar bli mode igen och hittade den här tröjan i en fin lila färg som är ganska typisk mig, älskar att shoppa på våren för då kommer mina färger fram, de otroligt snygga pastellfärgerna, love it. <3 :D

Köpte även ett vanligt svart linne också. :)

Blev en promenad med mamma då vi kom hem för att få lite luft, var så himla varmt på birsta och endå hade jag bara ett linne under jackan, ursha.. :P

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Ja tack det gjorde jag verkligen :)

Hoppas du har det bra!! Hur har det gått med uppgifterna?

2012-03-02 @ 10:45:54
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0