ändrade planer

Ursh har inte kunnat sova på nästan hela natten, vet inte va det var, men har iaf haft redovisning idag på grupparbetet, känns ritkigt skönt att ha den över nu. Nu fattas bara del två som är enskild på uppgift 3 sedan är alla uppgifter på detta moment klart.
Slutade lite tidigareän schemat så besätmde mig för att åka hem till Timrå idag istället för imorgon så blev lite stressigt med att packa kläder och ta sig dit ner, men jag hann ju, dock hann  jag inte köpa någon mat så jag hoppas inte min mage kommer börja kurra allt för mycket sen. ;P heh

Sitter iaf på tåget nu och ska börja fundera vad jag ska skriva på del 2 av uppgiften, den verka faktiskt inte så svår, måste bara kunna formulera mina ord på ett bra sätt. :)

Ha en bra helg, eller juste alla har inte helg än. ;)


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Nej eller hur jag vet inte hur jag ska klara mig. Får ha den på balkongen eller nått annars kommer jag inte kunna slappna av hemma.. Å HUR SKA JAG FÅ HEM DEN? :o

2012-03-30 @ 07:54:48
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0