Då har man lämnat Gävle

Besviken jag blev att ingen ville eller vågade ställa lite frågor när chansen fanns, jag som hoppades på att få något annat och roligt och skriva om, men men jag överlever. ;P

Igår kom mamma och pappa hem till mig, så idag har vi tömt mina garderober, eller inte helt men fyllde 2 säckar med kläder + resväskan, inte dåligt, men ska ju spendera den mesta av tiden i sommar i Timrå så kan ju behöva lite kläder för alla väder. ;D Dock så har jag svårt att få plats med allt nu med tanke på när jag bodde här så hade jag yttligare en garderob vilket är upptagen nu, men det löser sig nog, få ta en hylla lite här och där då i värsta fall. xD eller pressa... de gå ju de åh. ;D Har dock bara orkat fixat i en säck ännu så ser halft kaos ut på mitt rum med en hel hög med skor på golvet, resväskan mitt på golvet, en säck med kläder och den tomma säcken, kläder på bordet och ja ni hör ju det är saker överallt och just nu så känner jag verkligen att jag inte  orkar städa upp allt, jag städade igår och ja städa är väl inte något stort intresse för mig så jag är en sån person som gärna dra på det tills jag verkligen måste eller får besök typ.  Men jag måste ha upp alla grejer innan söndag för att kunna packa om lite av grejerna i resväskan, så troligtvis får jag ta den sysselsättningen imorgon.

Va och shoppade lite grejer på Apoteket förut, nässpray och zink + C-vitamin tabletter som tydligen ska stärka immunförsvaret, så hoppas det hjälper mig att bli lite frisk nu.


Nu blir det snart tårta för att jag klarat ett år i skolan, fick en gratis på Ica Maxi i Gävle eftersom jag flyttat, stog inget datum så man fick hämta det när man ville och ett år efter passar väl perfekt, såhär på nationaldagen också. ;D Hoppas den är mumsig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0