tråååk

Igår blev det myskväll med mig själv med lite pringles och cola, kollade lite på tv och snackade även lite på skype, helt okej kväll endå, idag däremot så har hela dagen varit grymt seg, det är fortfarande regn ute så har hållt mig inne i stort sätt hela dagen.
Sjung t,o,m singstar med mig själv, alltså då har man rätt tråkigt, tröttnade ganska fort på det, känner mig som en pensionär idag för ha suttit och löst korsord ett bra tag och nu helt plötsligt sprang man iväg och köpte en bingolott, jadu då har man inte mycket och göra. xD
Men a hoppas jag vinner. x'D Ha något och göra fram till BB finalen iaf. ;D

Kommentarer
Postat av: nita

Jag har också suttit med korsord idag. XD Kom inte på något att göra men nu kom jag ju på att jag har ett ps2 att spela på. XD

2012-06-03 @ 20:05:50
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: Sandra M.

Fin blogg! :)

2012-06-03 @ 20:21:59
URL: http://sandwichens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0