miss u

Råkade se denna bild och många av er vinterhatare vill säkert blunda för denna bild nu och kommer nog tycka att jag är knäpp men då jag såg denna bild så längtar jag lite till vintern igen! 
Såhär i slutet på Juni eller i början av sommaren så saknar man brädan och snön, det är lite illa, tror jag måste skaffa mig en annan bräda tillsvidare så jag har något roligt att göra på sommaren också, typ en bräda med hjul ;), en longboard vill jag ha och ha sagt de jätte länge, men just nu är jag fattig så får se till att vinna lite pengar kanske. ;D Synd att man inte bodde på något ställe med stora vågor då kunde jag skaffa mig en bräda och surfa istället, skulle vara najs.:D
Men när jag såg den bilden så vart jag även sugen på att flytta, dit snön håller sig kvar länge typ! ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0