Midsommar

Innan jag börjar skriver nu så måste jag säga : VAFAN HAR DE GJORT MED BLOGG.SE?????
Man fattar ju ingenting och är riktigt förvirrande då de bytt allting typ. Och vart ha de nya programmet, vad de nu
hette tagit vägen där man fixade med bilder åså.. :O Jag gillade ju de..
Blää hata förrndringar på sidor, sånt som lätt orsakar att man slutar använda sidan...
 
Nog om det, idag är det midsommar och jag har jobbat i lillkök med strålande sol och rätt mycket gäster.
Fick vara lite midsommarfin på jobbet med klänning också, tyckte den var rätt söt. :P
Efter 5 tiden ungefär så fick jag åka hem och byta om lite, sedan blev det middag och fem kamp vilket var väldigt roligt, bilder från det kommer imorgon eller så fort som möjligt. =)

Men det jag egentligen skulle säga här var Glad midsommar ! =)
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Alltså, det är egentligen lätt att använda nya blogg.se, bara det att de är lite ovant. Det nya programmet är där då du ska skriva ett nytt inlägg. Finns ju snabbinläggsfunktionen som är direkt då du kommer in på sidan men sedan kan du trycka uppe i menyn på en grön ikon med en penna på då kommer du till riktiga skriva inlägg. Tycker den nya är riktigt bra faktisk. Man kan ladda upp massa bilder samtidigt och svara på kommentarer.

Svar: Ja jo, den är säkert bra när man lärt sig vart allting finns. :P att man kan läga upp ny bilder coh slippa gå in på den andres blogg för att svara på en komentar är iaf bra men det kunde ju ha sett ungefär lika ut iaf tycker ja :P
Elin Andersson

2012-06-23 @ 13:06:50
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0