Bingolotto


Jävla skit bingo, blev ingen vinst, men satt med en ifrån på alla tre spelen, först till en båt och 200 kr, satsade såklart på båten, hade varit najs, sedan satt jag en ifrån till mat 5000kr på coop, semesterkassa 10000,semesterkamera 5000 och en hundring och på sista var det nära på en volvo v60 momentum och mat 10000 på coop, åh jag blev lika närvös varje gång jag satt med 1 tal ifrån till något men ne det hann bli bingo innan mina vinster kom fram, som vanligt, jag ha sällan tur i spel och man blir så besviken när de ropar bingo, man bah: FAAAN!!!

Kommentarer
Postat av: nita

Sägs att kräftans stjärntecken ska ha tur i spel och otur i kärlek. Kanske ska köra lite bingo på söndag nästa vecka. :D

BILBINGO måste vi på!

2012-06-03 @ 21:27:48
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0